Vyhledávání:

rozšířené

Košík

0 Kč

  • Tel.: 733 121 943
Cenová bomba
Anketa

Kde jste nás našli?

Ukázat výsledky

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?

Doporučte nás

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD:

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Prodávajícím je Tomáš Janata, IČO 11438339

Kupujícím našeho internetového obchodu je zákazník, který uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu na základě objednávky.

VADY ZBOŽÍ:
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, velikosti nebo kvalitě
-věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
.......................................................................................................................................................................................................

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

LHŮTY:

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

DŮLEŽITÉ info:
- Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, .u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

- Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem, tedy záruční list, paragon či fakturu

- Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy - pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky.
V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

- Vadou se nerozumí běžné opotřebení výrobku v závislosti na délce používání nabo neodporné či násilné zacházení s výrobkem (tzv. mechanické poškození výrobku)..

VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
- Je potřeba doručit vadné zboží (osobně či poštou) bez zbytečného odkladu od projevení se vady k prodávajícímu, aby se předešlo dalšímu prohlubování vady.
- Zboží je potřeba doručit se záručním listem (případně paragonem nebo fakturou) a se všemi náležíjícími díly a součástmi, pokud není dohodnuto předem jinak.

- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

- Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

- Pokud je potřeba vadné zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, kupující ve vlastním zájmu zboží zabalí do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a to včetně veškerého příslušenství (pokud není dohodnuto jinak) a označí zásilku příslušnými symboly.

- Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží, nebo toto zboží po dohodě odešle přímo k zákazníkovi.

- Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na některé z provozoven prodávajícího.

V případě, že je reklamování kočárek, může firma petto na dobu vyřízení reklamace po dohodě zapůjčit kočárek náhradní. Kočárek v těchto případech půjčujeme bezplatně, reklamující hradí případně pouze náklady na přepravu půjčovaného kočárku.








Levné kočárky

  • Levné kočárky Prodej nových a bazarových kočárků. Levné značkové kočárky

Dětské postýlky

Dětské matrace a povlečení

Provozovatel

PETTO je rodinná firma fungující na českém trhu již více než 18 let.

Díky letitým zkušenostem s dětským sortimentem můžeme našim zákazníkům nabídnout to nejlepší zboží za výhodné ceny, rychlý záruční i pozáruční servis a nadstandardní služby jako zajištění náhradního kočárku, opravy do druhého dne, záruka na kočárek od termínu porodu atd.

Naši zkušení a ochotní zaměstnanci Vám rádi pomohou a poradí s výběrem vhodného kočárku, bezpečné autosedačky, postýlky a dalšího dětského zboží.

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách a výhodných akcích.

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.