Hodnocení obchodu
Dobrý den,
za vaše nedoručení zboží se velice omlouváme. Zboží bylo odesláno ihned, jak mělo být. Bohužel ale rychlost dodavatele už nedokážeme ovlivnit, je to jiná firma, u které nemáme možnost říkat co a jak mají dělat. Pro tyto případy se zasílá číslo balíku, aby jejich příjemce mohl sledovat její stav, tj. kde se nachází a po případě mohl řešit s daným dopravcem její doručení.
Přesto jsme rádi za Vaše hodnocení, máme možnost naše služby dále zlepšovat! :)
S pozdravem
Jiří Říha - Petto.cz
vše v nejlepším pořádku
I přes reklamaci, která mě mrzela. Mohu jen doporučit, pán mi vyšel vstříc. Poslal náhradní kolečko a vše tím pádem proběhlo bez větších komplikací. Překvapila mě rychlost odeslání.
Naprosto perfektní servis, rychlé odeslání, informovanost. Vřele doporučuji. :)
Pár minut po objednání zboží jsem do obchodu psala e-mail s dotazem, paní byla velice ochotná a odpověděla po pár minutách. Zboží jsem měla doma za dva dny.
Jsem velmi spokojená s jednáním s pracovníky e-shopu. Na prodejně (v Mladé Boleslavi) jsou pracovnice vždy příjemné a ochotně pomohou a poradí. Děkuji.
Kočárek pro panenku s velkými koly,je opravdu nádherný určitě doporučuji těm kdo váhají .Máme kočárky už tři ,ale tento je prostě super.
S nákupem jsem velmi spokojena! Jako vždy. Moc děkuji.
Vše proběhlo v pořádku
Zboží mi nebylo doručeno - ač bylo ještě několik dní po mé objednávce uváděno jako "skladem", týden se nedělo nic. Po týdnu jsem obchod kontaktovala telefonicky, bylo mi sděleno, že dané zboží není a nebude a že mi to "chtěli napsat"... V dnešní době, kdy zboží kupované přes internet je téměř vždy odesíláno v rozmezí několika hodin, popř. 1-2 dnů - obzvlášť pokud je "skladem", působí toto jednání velmi nekorektně. Je pochopitelné, že zboží se občas prostě a jednoduše vyprodá, potom je ale na místě zákazníka obratem informovat.. a ne čekat, až si zavolá sám. Můj nespokojený mail tomuto obchodu zůstal také bez reakce... Bohužel další objednávky budu rozhodně realizovat v jiném obchodě.
už čekám skoro 14 dní na zboží a žádny info........
Po obědnání přišlel mail s potvrzením objednávky. Avšak několik dní na to mi přišel nový mail, ve kterém se obchod omlouvá, že toto zboží již není dostupné a zapoměl toto zrušit v nabídce sortimentu.
Zboží jsem objednávala "na čas" a kdyby nebyl v tomto obchodu bordel, mohla jsem včas ještě zboží sehnat jinde.
Dobrá komunikace, rychlé jednání, milá a rychlá obsluha na místě vyzvednutí.
Autosedačka dorazila bez adaptérů, prodavačka se mě snažila přesvědčit že si je musím zvlášť dokoupit, že nejsou v ceně i přesto že jsem jí ukázala že na stránkách to v ceně je. Pak se ukázalo že se vytrousily při přepravě, což prodavačkám přišlo dokonce vtipné, že to poslali v děravém pytli. Sedačka je dost poškrábaná, buď vystavený kus nebo špatná manipulace při přepravě.
Už nikdy více, první a také poslední nákup v tomto obchodě.
Stránka 11 z 23 , položek celkem: 454